Zapisz się w pamięci klientów notesem reklamowym swojej firmy

Prawdziwym zwycięstwem reklamy jest trwałe zapisanie się w pamięci odbiorców. Z wielu możliwości promocji warto wybrać tę, która będzie skuteczna. Jak więc trafić do konsumenta i utrwalić się w jego świadomości? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule. Sprawdź sam!

Notatki – to, co zapisane, zostaje w pamięci na dłużej

Ludzie z zasady są wzrokowcami, dlatego łatwiej zapamiętują to, co zobaczą. Najczęściej wybieranym sposobem promocji marki są ulotki. Czy jednak można iść o krok dalej i zwiększyć ich efektywność? Takie możliwości dają np. notesy reklamowe. Trwały nadruk z logo firmy na okładce sprawia, że za każdym razem, gdy zajdzie potrzeba zrobienia notatki, zadziała podprogowa reklama. Zapisanie się w świadomości odbiorców pomoże w identyfikacji marki, co jest ważne w kontekście strategii promocyjnej – dlatego warto wybrać ten produkt.

Dopasuj odpowiednie dodatki

Kiedy już zdecydujesz się na wybór produktu, warto pomyśleć o niezbędnych dodatkach. Notesy reklamowe  tworzą świetny duet z długopisami, dzięki którym wyposażysz klientów w kompletny zestaw do sporządzania notatek. Dodatkowym pożądanym elementem może być metalowa płytka do nadruku logo firmy na okładce. Odbiorcy na pewno docenią kieszenie, w których zmieszczą się zarówno dokumenty, jak i akcesoria niezbędne do pracy biurowej, np. telefon. Żeby jeszcze mocniej zapaść w pamięć, dobrym pomysłem jest wyposażenie notesu reklamowego w powerbank.

Format, kolor, wariant – wybierz coś dla siebie

W szerokiej gamie produktów każdy znajdzie coś dla siebie. Potrzebujesz  małych notesów reklamowych? Wybierzesz duży format na notatki biznesowe? Dopasowanie odpowiedniego rozmiaru to dopiero początek. Okładka będzie korkowa, a może wybierzesz skórzaną? Puść wodze fantazji i wybierz coś, co w pełni zadowoli Twoich klientów!

News Reporter